Pro všechny reklamní nosiče zajišťujeme tisky v té nejlepší kvalitě.
Termín pro zaslání vizuálu ke schválení pro obchodní řetězec je tři týdny před začátkem kampaně.
Termín pro zaslání dat pro tisk produkce je dva týdny před kampaní.
Klient vnímá reklamu nejen na svém vozíku, ale i na vozících ostatních nakupujících. Vozík klienta doprovází od parkoviště, přes shopping mall až na nákupní plochu a zpět. Lze promovat služby a zboží, které nejsou v konkrétním marketu př.:telekomunikace, finance, auta.
množství 30 % kapacity všech vozíků. Pozor na špatnou čitelnost textu, nevýraznou barevnost a fádní design
Klienti ho vnímají při čekání u pokladny
Tento reklamní nosič lze použít pouze pro NonFMCG segment (finanční sektor, automobilový průmysl, operátoři, cestovní ruch, atd.).
Je vhodný pro připomenutí produktu anebo služby v momentu před a při placení. Může sloužit jako alternativa pro efektivní a nízkonákladové kampaně.
žena
let
vyšší příjmy
kvalita
Typickým zákazníkem je žena matka (v průměru 41 let SŠ/VŠ vzdělání) nakupující pro větší rodinu s vyššími příjmy. Často upřednostňuje kvalitu potravin před cenou a vyžaduje široký výběr.
Výdaje za potraviny jsou nadprůměrné. Převažují velké nákupy. Je ochotna investovat peníze. Nákup je plánován obecně, konkretizace probíhá až v místě prodeje. Ráda zkouší nové výrobky. Značka je ukazatelem kvality. Nákupní koš se skládá z širokého sortimentu potravin a rychloobrátkového zboží. Často jezdí na nákup autem.
Očekává dobře značené a přehledně uspořádané zboží. Pro ovlivnění nákupního rozhodnutí je účinnější komunikace přímo v prodejně.