Pro všechny reklamní nosiče zajišťujeme tisky v té nejlepší kvalitě.
Termín pro zaslání vizuálu ke schválení pro obchodní řetězec je tři týdny před začátkem kampaně.
Termín pro zaslání dat pro tisk produkce je dva týdny před kampaní.
Průměrná doba nákupu je 35 minut. Po tuto dobu má klient reklamu před očima. Vozík zákazníka doprovází od parkoviště, přes prodejní plochu a zpět. Lze promovat služby a zboží, které nejsou v konkrétním marketu př.:telekomunikace, finance, auta.
Logo a text nesměrovat do horního okraje grafiky a používat minimálně textu.
Nejoblíbenější nosič, umístěný kolmo k regálu, dobře viditelný při průchodu mezi regály, upoutá zákazníka, naviguje ho a směřuje k produktu. Je ideální ke zviditelnění speciální nabídky nebo novinky orámováním prostoru značky v regálu v rámci kategorie.
výrazné barevné provedení, ne pouze korporátní barvy a atypický tvar.
muž
let
střední příjmy
Člověk spíš vyššího věku se středními příjmy, nakupuje pro malou domácnost. Nadprůměrně často muži, typický věk přes 50 let, základní nebo středoškolské vzdělání. Příjmy průměrné.
Dělá časté a malé nákupy tam, kde je zvyklý a kde to zná. Zvyku a jistotě je podřízen i výběr výrobků. Dávají přednost osvědčené značce, která pro ně znamená kontinuitu a tradici. Cena výrobků není překážkou. Nemění své nákupní zvyklosti.
Hlavní očekávání od nákupu je jistota, stabilita a ověřenost. Vybírají si malé a střední prodejny, snadno dostupné. Důležitá je důvěrná znalost prostředí včetně komunikace s personálem. Nákup není předem plánovaný.