Pozvánka na valnou hromadu
Více informací

Kaufland

Pro všechny reklamní nosiče zajišťujeme tisky v té nejlepší kvalitě. 
Termín pro  zaslání vizuálu ke schválení pro obchodní řetězec je tři týdny před začátkem kampaně.
Termín pro zaslání dat pro tisk produkce je dva týdny před kampaní.

 

Reklamní nosiče

Billboard

5100 x 2400 mm

Mezi přednosti tohoto typu poutače patří velikost a atraktivita přímo v místě obchodu a jeho parkovacích zón.

Mám zájem

CLV

1185 x 1780 mm

Prosvětlený reklamní nosič na parkovištích.

Mám zájem

Impactboard

1500 x 3600 mm

Velkoformátový nepřehlédnutelný reklamní nosič, který poutá velkou pozornost návštěvníků a výrazným způsobem podporuje komunikace produktu či značky.

Doporučení:

Je vhodný pro promo produktu anebo služby v momentu probíhající kampaně. Může sloužit jako alternativa pro efektivní reklamní launch kampaně.

Mám zájem

Charakteristika nakupujících

 

 

žena

let

pro více lidí

nižší příjmy

 

Typickým zákazníkem je žena (průměrně 45 let, SŠ vzdělání) nakupující pro větší a středně velkou rodinu s průměrnými příjmy. Hlavní je pro ni pořízení velkého nákupu za dobrou cenu. Ovšem důležitá pro ni není jen příznivá cenová hladina v prodejně jako celku, ale i široký sortiment. Je ochotna investovat čas a energii, ne však peníze. 

Informace o cenách získává např. z letáků. Připravuje plán nákupu. V případě výhodné nabídky nakupuje zboží do zásoby. Značka je pro ni zajímavá z pohledu poměru cena/kvalita. Je ovlivněna nízkou hladinou ceny, akčním nabídkami a širokým sortimentem. Komunikace na prodejně ji zajímá v souvislosti s akčními nabídkami.

Přehled lokalit