Pozvánka na valnou hromadu
Více informací

Globus

Pro všechny reklamní nosiče zajišťujeme tisky v té nejlepší kvalitě. 
Termín pro  zaslání vizuálu ke schválení pro obchodní řetězec je tři týdny před začátkem kampaně.
Termín pro zaslání dat pro tisk produkce je dva týdny před kampaní.

 

Reklamní nosiče

Nákupní vozík

370 x 270 mm, oboustraně

Klient vnímá reklamu nejen na svém vozíku, ale i na vozících ostatních nakupujících. Vozík klienta doprovází od parkoviště, přes shopping mall až na nákupní plochu a zpět. Lze promovat služby a zboží, které nejsou v konkrétním marketu př.:telekomunikace, finance, auta.

Doporučení:

množství 30 % kapacity všech vozíků. Pozor na špatnou čitelnost textu, nevýraznou barevnost a fádní design

Mám zájem

Polep pokladních pásů

max 370 x 270 mm

Klienti ho vnímají při čekání u pokladny

Tento reklamní nosič lze použít pouze pro NonFMCG segment (finanční sektor, automobilový průmysl, operátoři, cestovní ruch, atd.).

Doporučení:

Je vhodný pro připomenutí produktu anebo služby v momentu před a při placení. Může sloužit jako alternativa pro efektivní a nízkonákladové kampaně.

Mám zájem

Výstupní brány

850 x 495 mm (HM ČM 1090 x 495 mm)

Návlek umísťovaný na bezpečností brány při východu z prodejní plochy s možností umístění reklamní grafiky.

Mám zájem

Pokladní zálivy

1000 x 500 mm

Reklamní nosič umístěný v pokladní zóně.

Doporučení:

235 pokladen = 50 % z celkového počtu pokladen!

Mám zájem

Děliče nákupu

340 x 100 mm

Vnitřní nosič, který podporuje impulzní nákupy zákazníků. Nachází se v pokladní zóně supermarketu.

Mám zájem

Podlahová grafika

1 m2

Přímý kontakt s promovaným zbožím v regálu, cross promo, navigace nebo umístění před pokladnami.

Doporučení:

Podlahová reklama u regálu nebo cross promo.

Mám zájem

Charakteristika nakupujících

 

 

žena

let

vyšší příjmy

kvalita

 

Typickým zákazníkem je žena matka (v průměru 41 let SŠ/VŠ vzdělání) nakupující pro větší rodinu s vyššími příjmy. Často upřednostňuje kvalitu potravin před cenou a vyžaduje široký výběr.

Výdaje za potraviny jsou nadprůměrné. Převažují velké nákupy. Je ochotna investovat peníze. Nákup je plánován obecně, konkretizace probíhá až v místě prodeje. Ráda zkouší nové výrobky. Značka je ukazatelem kvality. Nákupní koš se skládá z širokého sortimentu potravin a rychloobrátkového zboží. Často jezdí na nákup autem.
Očekává dobře značené a přehledně uspořádané zboží. Pro ovlivnění nákupního rozhodnutí je účinnější komunikace přímo v prodejně.

Přehled lokalit