Pozvánka na valnou hromadu
Více informací

Coop

Pro všechny reklamní nosiče zajišťujeme tisky v té nejlepší kvalitě.

Termín pro  zaslání vizuálu ke schválení pro obchodní řetězec je tři týdny před začátkem kampaně.

Termín pro zaslání dat pro tisk produkce je dva týdny před kampaní.

 

Reklamní nosiče

Nákupní vozík

250 x 250 mm

Průměrná doba nákupu je 35 minut. Po tuto dobu má klient reklamu před očima. Vozík zákazníka doprovází od parkoviště, přes prodejní plochu a zpět. Lze promovat služby a zboží, které nejsou v konkrétním marketu př.:telekomunikace, finance, auta.

Doporučení:

Logo a text nesměrovat do horního okraje grafiky a používat minimálně textu.

Mám zájem

Podlahová grafika

1 m2

Přímý kontakt reklamy s promovaným zbožím v regále. Může sloužit jako navigace nebo umístění před pokladnami.

Podlahová reklama nelze umístit na všech družstvech.

Mám zájem

Shelfstopper

150 x 600 mm, oboustranně

Nejoblíbenější nosič, umístěný kolmo k regálu, dobře viditelný při průchodu mezi regály, upoutá zákazníka, naviguje ho a směřuje k produktu. Je ideální ke zviditelnění speciální nabídky nebo novinky orámováním prostoru značky v regálu v rámci kategorie.

Doporučení:

výrazné barevné provedení, ne pouze korporátní barvy a atypický tvar.

Mám zájem

Wobler

150x 150 mm

Reklamní nosič o maximálním rozměru 150 x 150 mm různého tvaru, uchycený k regálu na plastovém držáku.

Doporučení:

V kombinaci pouze s Shelfstopper.

Mám zájem

Letáky na vlasci

A6

Leták slouží pro informace o novinkách, soutěžích a akcích.

Použití pouze v kombinaci s Shelfstopperem nebo Woblerem.

Mám zájem

A1 Plakát

A1

Umístěn na dobře viditelném místě ve výši oči.

Mám zájem

A1 Stojan

2 x plakát A1

Nejvhodnější umístění je u vchodu do prodejny, k regálu nebo paletovému vystavení.

Mám zájem

Charakteristika nakupujících

 

 

muž

let

střední příjmy

 

Člověk spíš vyššího věku se středními příjmy, nakupuje pro malou domácnost. Nadprůměrně často muži, typický věk přes 50 let, základní nebo středoškolské vzdělání. Příjmy průměrné.

Dělá časté a malé nákupy tam, kde je zvyklý a kde to zná. Zvyku a jistotě je podřízen i výběr výrobků. Dávají přednost osvědčené značce, která pro ně znamená kontinuitu a tradici. Cena výrobků není překážkou. Nemění své nákupní zvyklosti.

Hlavní očekávání od nákupu je jistota, stabilita a ověřenost. Vybírají si malé  a střední prodejny, snadno dostupné. Důležitá je důvěrná znalost prostředí včetně komunikace s personálem. Nákup není předem plánovaný.

Přehled lokalit